snabb update

Jag vet, väldigt dålig update de senaste dagarna, beklagar det. I tisdags åkte vi till tacloban för att sola på en strand på en närliggande ö, dock blev det vääldigt tråkigt väder så vi stannade i tacloban istället. Tyvärr hände andra tråkigheter också. Evelina blev av med sin väska, men pengar, pass, kort osv. Men det kommer att ordna sig, tråkigt bara. Vi stannade i tacloban över natten, tanken var att Evelina också skulle skaffa visum för att få stanna kvar, men det blev ju lite svårt utan pass..

Igår blev jag även av med min telefon. Vet inte riktigt hur det gick till faktiskt, mycket som händer nu. Men jag är glad att det inte var en dyr telefon med mitt svenska simkort i för då hade det blivit extremt jobbigt!

Jag ska försöka göra en ordentlig uppdatering i helgen, har lite mycket att stå i just nu, men det kommer 🙂

See you soon!

Lämna en kommentar