24h fasta – 10 min

För 10 min sedan drog vi igång ett till bönedygn och denna gång ska vi, som vill, också fasta. Jag och Evelina har bestämt oss för att inte äta någonting på ett dygn men att vi får dricka vatten och så. Det kommer bli tufft, har aldrig gjort det förut men vill verkligen ”prova på”. Kan bara tänka mig hur hungrig jag kommer vara om 24h, eller ja, om bara några timmar kommer jag ju vara hungrig. Dessutom tog jag passet 12-1 och Evelina 1-2 inatt (väldigt smarta tjejer), runt 12 brukar det alltid kännas som att det är dags för en tripp till Mcdonalds (eller här blir det väll risdags), men vi ska nog överleva det. Får se hur jag mår imorgon!

2 tankar om “24h fasta – 10 min

  1. mam skriver:

    Välsignat! Fina beslut ni tagit.

  2. Linnea skriver:

    Coolt att fasta! Skulle aldrig klara av det, på allvar! Hoppas det går bra för er!

    Sv: Ja det beror nog på från person till person 😀 Men kan ju inte sluta hoppas på att det ska fungera, skulle vara riktigt häftigt! Men ja, lite jobbigt om de inte skulle fungera också… haha

Lämna en kommentar