Nyår

GOTT NYTT ÅR!

Nytt år, nya möjligheter. Har ni några nyårslöften? Själv har jag inga alls för jag har en förmåga att glömma bort dom efter bara någon vecka..

 De sista timmarna av 2011 och de första timmarna av 2012 var superduper. Åt massor, och då menar jag massor, av god mat, såg en del fyrverkerier och umgicks med härliga människor, sent blev det också.

Först middag, sedan nyårsgudstjänst och efter det en massa mer mat (!!)Och inte tog det slut på ätandet där heller, efter den maten var det dags för en hel del gosaker också.

Ett bord blandat med flippinska och svenska delikatesser. Det vita är en blandning av kokos, mjölk och fruktmix, så galet gott. Det gul/vita är mango, kex och någon form av mjölk på burk, osäker, men även det fantastiskt gott! Sedan åt vi glass och fruktsallad med mango, apelsin, äpple och papaya. Dessutom så åt vi chokladbollar!

De ser riktigt trötta ut, men det är bara Elsham som sover.Filippinska fyrverkerier hänger man på grinden och tänder eld på.Efter 12slaget åkte vi till stranden.

De jagade krabbor som vi senare åt upp (mat igen!!)

Jag och Ann var så snygga där på morgonkvisten.

Vi var tvunga att gå tillbaka hem, kom hem vid fyra och hoppade i sängen. Vaknade klockan sex och var pigg! Kändes som 2h powernap. Kl sju skypade jag med toffe så att jag firade lite svensk nyår också. Somnade kanske åtta igen och sov två timmar till, undrar hur trött jag kommer vara imorgon eller hur gott jag kommer att sova inatt.

124 dagar kvar

See you soon!