Crepes

Idag har vi varit och besökt ett fängelse, tänkte först inte åka för jag var rädd för miljön där, men bestämde mig tillslut att ändå följa med. Och inte behövde jag oroa mig, alla var så vänliga.

Tyvärr kan jag inte visa några bilder då de var väldigt strikt på vad jag fick fotografera och de sa även att jag itne får lägga upp bilderna någonstans.

På eftermiddagen tänkte vi åka och bada, men som det filippinska vädret är började det såklart regna innan vi kom utanför dörren. Så i stället åkte vi och gjorde pedikyr, (som jag smetade ut efter 10min) och kollade på lite kläder. Sedan åkte vi till ett superfint hotell och åt otroligt god mat. Jag åt räkor och croissant, mums, och till efterrätt beställde vi en himmelskt god crepes med mango, aldrig ätit något liknande!! OM jag var mätt när vi var klara.

Hela kvällen nu har vi hjälpt Laila att matcha ihop hennes garderob, tog många timmar men roligt såklart! Nu är jag vädligt trött..

Ska försöka att bli bättre på att blogga och lägga upp bilder!

113 dagar kvar

See you soon!

Lämna en kommentar